Σάββατο 12 Δεκεμβρίου 2015

Ενεργειακός Καθαρισμός Χώρου

Σήμερα έκανα έναν ενεργειακό καθαρισμό χώρου στο σπίτι μου, μια διαδικασία που ήταν απαραίτητη (ίσως και λίγο καθυστερημένη) μια και είχα αρχίσει να νιώθω κάπως "βαριά" την ενέργεια. Είναι κάτι που απολαμβάνω να κάνω, με τρόπο διαλογιστικό, και εκτός από το σπίτι μου, βοηθά κι εμένα την ίδια να είμαι εστιασμένη, να νιώθω ανάταση, θετικότητα και χαρά.
Υπάρχουν πολλοί τρόποι να κάνει κάποιος έναν ενεργειακό καθαρισμό χώρου, αλλά θα προσπαθήσω να είμαι σύντομη και με απλά λόγια να σας εξηγήσω τι είναι αυτό που μου αρέσει να κάνω τις περισσότερες φορές.
Για να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή, πριν από οτιδήποτε άλλο, θα πρέπει να καθαρίσεις, να ξεκαθαρίσεις και να τακτοποιήσεις το χώρο σου σε φυσικό-υλικό επίπεδο! Η βρωμιά και η ακαταστασία κρατούν την ενέργεια στάσιμη και μπλοκάρουν την ελεύθερη ροή της. Έπειτα, είναι εξίσου σημαντικό, ο χώρος σου να λούζεται στο άπλετο φως του ήλιου και τον φρέσκο αέρα. Γι' αυτό, άνοιξε τα παράθυρα και άσε τον φρέσκο αέρα και το φως να μπουν μέσα! Και να θυμάσαι να το κάνεις αυτό καθημερινά.
Τώρα ήρθε η ώρα να περάσουμε στον ίδιο τον ενεργειακό καθαρισμό.

  1. Παίρνω ένα διαφανές γυάλινο μπολ, ή ποτήρι, το γεμίζω με νερό ως τα 3/4 και προσθέτω 2-3 κουταλιές της σούπας χοντρό θαλασσινό αλάτι (όσο λιγότερο επεξεργασμένο, τόσο το καλύτερο). Το αλάτι έχει την ιδιότητα να απορροφά και να διαλύει κάθε μορφή αρνητικότητας. Τοποθετώ το μπολ στη μέση του χώρου. Έπειτα ανάβω ένα λευκό κεράκι ρεσώ και απαλά το τοποθετώ στην επιφάνεια του νερού να επιπλέει. Αφιερώνω το κεράκι στον ενεργειακό καθαρισμό χώρου που θα ακολουθήσει. Κάνω το ίδιο για όλα τα δωμάτια στα οποία συνηθίζουμε να περνάμε την περισσότερη ώρα, όπως οι κρεβατοκάμαρες, το καθιστικό και η κουζίνα.
  2. Βάζω το CD Ενεργειακός Καθαρισμός Χώρου της Διονυσίας Κλαρινετατζή. Εναλλακτικά, μπορείς να χρησιμοποιήσεις ήχους από ηχογαβάθες, γκονγκ, καμπάνες, ή ακόμη και ήχους της φύσης (όπως τρεχούμενο νερό ποταμού), κλασσική μουσική, μάντρας, ψαλμούς, κλπ. Οι εξυψωτικές δονήσεις από τους ήχους αυτούς έχουν θετική και εξαγνιστική επίδραση στην ενέργεια του χώρου.
  3. Ανάβω ένα καρβουνάκι και το τοποθετώ μέσα στο θυμιατό, προσθέτοντας από πάνω 2-3 κομμάτια λιβάνι. Περνώ γύρω-γύρω στο χώρο, αργά, με το θυμιατό στα χέρια, ώστε να πάει ο καπνός παντού, ειδικά στις γωνίες, ή όπου η ενέργεια μοιάζει να είναι ιδιαιτέρως "βαριά". Κρατώ στο μυαλό μου την πρόθεση του ενεργειακού καθαρισμού του χώρου μου. Κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας, μπορεί να επαναλάβω κάποια θετική δήλωση, δυνατά "απ' έξω", ή σιωπηλά στο μυαλό μου, όπως "Τέλεια και ύψιστη θετικότητα στο χώρο μου, για το ανώτερο καλό όσων ζουν, κινούνται και αναπνέουν μέσα σ' αυτόν. Θετικότητα μέσα, αρνητικότητα έξω!"
  4. Μου αρέσει να σφραγίζω το χώρο μου στο φως και την αγάπη, χρησιμοποιώντας τα σύμβολα του Ρέικι στους τέσσερις τοίχους, την οροφή και το πάτωμα. Αν δεν έχεις συντονιστεί με την ενέργεια του Ρέικι, απλά χρησιμοποίησε την πρόθεσή σου για έναν τέλειο ενεργειακό καθαρισμό. Θυμήσου, η πρόθεση είναι εξαιρετικά ισχυρή!
  5. Αφήνω τα κεριά και το λιβάνι να καούν (πάντα με επίβλεψη!). Αφήνω το μπολ με το αλατόνερο για 24 ώρες στο δωμάτιο. Κατόπιν αδειάζω το αλατόνερο κάτω από τρεχούμενο νερό στο νιπτήρα.
Νιώθεις τη διαφορά; Εγώ ναι!!! Και δεν είναι απλά ιδέα μου, παρόλο που κι αυτό είναι αρκετό κάποιες φορές, αλλά άνθρωποι που επισκέπτονται το σπίτι μας μετά από έναν ενεργειακό καθαρισμό, το αισθάνονται επίσης.
Μπορείς να επαναλάβεις αυτή τη διαδικασία όσο συχνά νιώθεις πως χρειάζεται· δεν υπάρχει σωστό ή λάθος. Μπορείς να ακολουθήσεις όλα τα πιο πάνω, ή κάποιες από τις μεθόδους που αναφέρονται εδώ και να τις συνδυάσεις με δικές σου.
Καλό ενεργειακό καθαρισμό χώρου, λοιπόν, για χαμογελαστούς, χαρούμενους, φωτεινούς και θετικούς χώρους.
Με Αγάπη,
Χριστιάνα
από  Under a sacred Tree 


✾ ✾ ✾ ✾ ✾ ✾ ✾ ✾ ✾ ✾ ✾ ✾ ✾ ✾ ✾ ✾ ✾ ✾ ✾ 
Αυτή η σειρά αναρτήσεων θα περιλαμβάνει συνταγές (μαγειρικής, ομορφιάς, προϊόντων οικιακής φροντίδας κλπ) αλλά και συμβουλές ή ιδέες με κάτι το ιδιαίτερο, κάτι που τις κάνει ... μαγικές  

2 σχόλια:

  1. Περασα μετα απο πολυ καιρο για να σου ευχηθω Υγεια πανω απ ολα!!!!
    Εύχομαι η μαγεία των Χριστουγέννων να μας αγγίξει όλους και να μας δώσει το χαμόγελο και καθετι που χρειαζόμαστε για να είμαστε ευτυχισμένοι στη δύσκολη καθημερινότητα αυτής της εποχής.
    ˛.°★。˛ΟΜΟΡΦΑ ��˛ ΜΑΓΙΚΑ ��˛ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ°.★* *
    ˛°_██_*。*./ \ .˛* .˛.*.★* *★ 。**
    ˛. (´• ̮•)*˛°*/.♫.♫\*˛.* ~`˛_Π_____. * ˛*
    .°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*../______/~\*.
    *(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬-

    ΑπάντησηΔιαγραφή